Używany Scout 2 na sprzedaż – opcje silnika, skrzynia biegów i kratka

Łódź wędkarska Scout 420 LXF

Jeśli jesteś na rynku używanego Scouta 2 na sprzedaż, prawdopodobnie zastanawiasz się nad opcjami silnika, skrzynią biegów, kratą i innymi. Ten artykuł da Ci pojęcie o tym, czego możesz się spodziewać po tym pojeździe. Ten pojazd jest również doskonałym wyborem dla tych, którzy chcą bardziej komfortowej jazdy. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się o różnicach między tymi dwoma i jak znaleźć najlepszą ofertę. Podczas zakupów używanego pojazdu ważne jest, aby znać swoje opcje i jak dokonać najlepszego zakupu dla swoich potrzeb.

Przedstawiamy materiał opracowany na zlecenie kasyna.net

silnik scout 2

Jeśli szukasz używanego silnika Scout 2 na sprzedaż, trafiłeś we właściwe miejsce. Ten klasyczny Ford ma silnik 354 V8, automatyczną skrzynię biegów i czysty tytuł Washington. Jest również w dobrym stanie. Poniżej wymieniono niektóre z cech tego Scouta. Jeśli jesteś zainteresowany, skontaktuj się ze sprzedającym, aby dowiedzieć się więcej! Odezwiemy się do Ciebie wkrótce! Do tego czasu, proszę cieszyć się przeglądając nasze oferty.

Zewnętrzna część tego Scouta 2 jest uczciwie przemalowana, ale sprzedający zdecydował się raczej na poprawki niż na renowację. Wcześniejsze naprawy rdzy obejmują przednie podłogi, przednie wewnętrzne i zewnętrzne wahacze oraz przednią krawędź tylnych błotników. Wewnątrz ramy przedniej szyby pozostała niewielka ilość rdzy. Zdjęcie tego elementu zamieściliśmy w galerii. Scout jest w dobrym stanie ogólnym, ale należy wziąć to pod uwagę przed zakupem pojazdu.

Scout II posiadał czterosuwowy silnik o zapłonie iskrowym, który był w stanie osiągnąć 111 koni mechanicznych i 180 lb-ft momentu obrotowego. Scout był również dostępny z 232-cyl. lub 304-cyl. modele V8 były również dostępne. Pod koniec 1974 roku Volkswagen i Navistar rozpoczęły rozwój nad nowym silnikiem, a Scout II zyskuje na popularności i sprzedaży dzięki dieslowi Cummins. Ostatni rozwój silnika Volkswagena był obarczony pozwami sądowymi i roszczeniami gwarancyjnymi.

skrzynia biegów Scout 2

Jeśli potrzebujesz nowej skrzyni biegów lub układu napędowego Scout 2, to trafiłeś we właściwe miejsce. Advance Auto Parts posiada części, których potrzebujesz i wysyła je bezpośrednio do Ciebie. Mają wszystkie niezbędne części do Twojego samochodu, a nawet dostarczą je do Twojego domu! Nie ma nic prostszego niż kliknięcie! Znajdź swoją idealną część już dziś. Będziesz zadowolony! Oto kilka wskazówek, jak uzyskać najlepszą ofertę na używane skrzynie biegów i układy napędowe Scout.

Po pierwsze, szukaj niezawodnej jednostki. Scout II wykorzystywał przednią i tylną oś Dana 27. Te ostatnie były opcjonalne, ale dostępne w modelach V8. Pojazdy te miały przełożenia 3,31 i 4,56. Istniały również opcjonalne dyferencjały o ograniczonym poślizgu Track-Lock. Sprawdź bilety na linie osi, aby upewnić się, że masz właściwe przełożenie. Niektóre Scouty miały tylne wały napędowe, które biegły pod kątem.

Jeśli chcesz znaleźć oryginalną skrzynię biegów Scout 2, będziesz musiał trochę poszukać w sieci. Internet jest pełen ofert i prawdopodobnie będziesz w stanie znaleźć taką, która będzie pasowała do Twoich potrzeb. Nie zapomnij sprawdzić przebiegu, ponieważ mogą się one dość znacznie różnić. W ten sposób będziesz w stanie zaoszczędzić sporo pieniędzy, kupując używaną skrzynię biegów. Nie czekaj więc dłużej! Znajdź świetną ofertę już dziś!

scout 2 kratka

Jeśli szukasz zabytkowej kratki Jeep Scout 2 na sprzedaż, to trafiłeś we właściwe miejsce. Scout II został wprowadzony w lutym 1977 roku i został zaprojektowany jako wyrafinowany konkurent dla Jeepa CJ. Oryginalnie produkowany w Mesa, Arizona, jest wykończony w jednostopniowym Glennoble Green i wyrównany z wyraźnymi paskami Rallye. Charakterystyczna jest kratka, z małym emblematem „INTERNATIONAL” w środku, otoczonym prostym zderzakiem i reflektorami, które mają czarne kubki.

Kratka Scouta II notorycznie pękała w okolicach miejsc mocowania, dlatego najlepiej kupić zestaw płyt grill saver. Podtrzymują one kratkę i czyszczą ją w razie uszkodzenia. Płyty ochronne grilla są dostarczane jako kompletne zestawy z czarną powłoką proszkową i będą pasować do Twojego Scouta II z lat 1977-1979. Jeśli chcesz kupić kratkę Scout II na sprzedaż, skontaktuj się z nami już dziś! Możesz złożyć ofertę za pośrednictwem poczty elektronicznej lub naszej strony internetowej.

Scout II miał kilka różnych stylów kratek. Pierwszym z nich był zaokrąglony grill z trzema poziomymi paskami pomiędzy reflektorami. Druga generacja Scouta II posiadała wydłużony grill z czternastoma poziomymi paskami, podzielonymi poziomo pomiędzy reflektorami. Scout 1973-74 miał większy grill z siedmioma poziomymi paskami po każdej stronie, rozdzielonymi dwoma chromowanymi listwami. Scout z lat 1975-78 miał ten sam grill, ale dodano pionową nakładkę na listwy i tabliczkę znamionową International.

scout 2 opcje

Scout II był średniej wielkości SUV-em z długim i prostokątnym panelem przednim, jednym okrągłym reflektorem na każdym końcu i dwoma kratkami pomiędzy reflektorami. Każda kratka miała prostokątny otwór z chromowaną obwódką i sześcioma pionowymi paskami w kolorze nadwozia. Tabliczka znamionowa International biegła w poprzek dolnej części zewnętrznych czterech kratek lewego grilla. Scout miał ręczną skrzynię biegów, ale wiele osób uznało ją za zbyt ciężką dla tego małego samochodu.

Wnętrze Scouta II było skokiem naprzód w stosunku do wcześniejszych modeli, ale projekt był bardzo minimalistyczny. Nadal jednak było pojemne i wygodne, zwłaszcza w wersji z dłuższym rozstawem osi. Wersja z dłuższym rozstawem osi była znana jako Scout II Traveler. Scout II był również dostępny w wersji pickup, zwanej Terra. Wersja pickup Scouta II została porzucona w modelu z krótką bazą. Scout II był oferowany z manualną lub automatyczną skrzynią biegów.

Części na rynku wtórnym są szeroko dostępne, a Scout II poddawany był rozległym modyfikacjom. Chociaż wielu właścicieli Scouta II zdecydowało się na modernizację prymitywnych elementów pojazdu, mogą one nie wpłynąć na wartość pojazdu. Modyfikacje takie jak hamulce tarczowe i elektroniczny zapłon są bardziej powszechne niż oryginalne części Scout II. Scout II z wolnym od rdzy zewnętrzem i wnętrzem może fetować 15 000 do 20 000 dolarów.

scout 2 specyfikacja

Jeśli szukasz nowego lub używanego Scouta, to trafiłeś we właściwe miejsce. Jeśli jesteś na rynku nowego lub używanego Scouta, to przeczytaj poniższe specyfikacje Scouta 2. Te specyfikacje pomogą Ci zdecydować, który model jest dla Ciebie odpowiedni. Jeśli szukasz używanego Scouta, możesz go nawet kupić online. Będziesz w stanie zaoszczędzić pieniądze, robiąc to! Oto niektóre z cech, które sprawiają, że Scout jest wspaniały.

Przestronne wnętrza Scout II mogą pomieścić dziewięciu gości. Na dolnym pokładzie znajdują się cztery kabiny: właścicielska, VIP i gościnna, każda z nich wyposażona jest w łóżko typu queen. Główna kabina znajduje się na lewym śródokręciu na dolnym pokładzie, a w niej znajduje się obramowane w drewnie tekowym łóżko z łóżkiem małżeńskim, dopasowana kanapa oraz wybór obrazów na jasnych ścianach. Scout II posiada rozległy pokład słoneczny z jacuzzi, licznymi miejscami wypoczynkowymi, a nawet grillem.

Scout II był produkowany w latach 1976-1980. Traveler i Terra były podobne, ale różniły się liczbą drzwi i wykończeń. Travelery były wydłużone o 18 cali pomiędzy tylnym nadkolem a drzwiami. Modele Traveler miały również opcjonalny miękki dach. Scout II był modelem z pełną kabiną, ale istniały również opcje dla modelu z półkabiną. Oba modele miały różne wykończenia wnętrza. Zostały wykonane tak, aby przetrwać lata i były bardzo trwałe.

scout 2 cena

VPI Scout 2 został zaprojektowany jako następca niesławnego Scouta. Posiada okrągły, futurystyczny design ze wzmocnionymi stalą uchwytami do przenoszenia i ulepszonymi portami USB 3.0. Przednia konsola jest teraz chroniona przed pyłem i ostrzałem, a jednocześnie pozostaje łatwo dostępna za przesuwaną pokrywą. Urządzenie posiada również dwa zintegrowane wentylatory LED, które są zarządzane przez włącznik/wyłącznik LED wentylatora. Całość objęta jest trzyletnią gwarancją.

Scout był wyposażony w czterosuwowy silnik o zapłonie iskrowym, który wytwarzał 111 koni mechanicznych i 180 lb-ft momentu obrotowego. Później dostępny był również 304-V8 i 345-konny V8. Hamulce elektryczne były standardem, ale tylko model z napędem na tylne koła był z nimi wyposażony. Na początku lat 70-tych konkurencja w sprzedaży Scouta była bardzo gorąca, a Scout nie był wyjątkiem. Odbudowany Scout II sprzedaje się za 35 000 USD.

VW nie powiedział, czy wprowadzi na rynek samochód typu pickup, ale dyrektorzy omawiali taką możliwość. Nazwa Scout została opatentowana przez oddział Volkswagena zajmujący się pojazdami użytkowymi, więc możliwe jest, że powróci na rynek po raz drugi. Ale chociaż firma nie potwierdziła oficjalnie żadnych planów produkcji pick-upa z napędem elektrycznym, jest prawdopodobne, że będzie on czerpał inspirację z ID. Ruggdzz SUV, który pierwotnie miał konkurować z Mercedes-Benz G-Class i szeregiem innych pojazdów elektrycznych.

Podobne tematy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *