Ford Explorer Scout 800 na sprzedaż

Ford Explorer Scout 800 na sprzedaż

Jeśli szukasz świetnej oferty na Scout 800, trafiłeś we właściwe miejsce. Ten pojazd o przebiegu 59,900 mil jest wyposażony w silnik 5.3L Vortec V8, dach z włókna szklanego i skośny tył. Ma nawet skośny dach. Wnętrze jest zaktualizowane, zbyt, z nowymi wskaźnikami, siedzeniami i podłokietnikami. Jest nawet podwójny zestaw stereo z AM/FM/Kasetą i wejściem AUX. Podczas gdy dach jest w złym stanie, jest to świetny przykład klasycznego International Scout.

59,900 oryginalnych mil

Ten Ford Explorer ma niesamowite 59,900 oryginalnych mil, 4 prędkości manualnej skrzyni biegów i podwójny zakres transfer case. Ponadto, posiada zaktualizowane okablowanie i tłumiki. Wszystkie światła i wycieraczki działają poprawnie, a samochód był przechowywany w garażu przez ostatnie dziesięć lat. Ma również nowe uszczelki wokół drzwi i klapy tylnej, i zaktualizowany układ wydechowy.

Ten International Harvester Scout 800 jest odrestaurowanym i zmodyfikowanym pickupem. Nowsze wersje posiadają 5,3-litrowy silnik Vortec V8 z 330 ft lbs momentu obrotowego. Posiadają również ulepszony układ napędowy z osiami Dana 44 z przodu i z tyłu. Końcowe przełożenie napędu wynosi 3,92. Moc jest przesyłana przez automatyczną skrzynię biegów GM 4L60-E i skrzynię transferową NP241C. Hamulce zostały wymienione na tarcze.

Oryginalny Scout 80 był produkowany w latach 1961-1965. Scout 80 był łatwo rozpoznawalny dzięki zdejmowanym przesuwnym szybom bocznym, składanej przedniej szybie i ekranowanej toalecie chemicznej. Scout był również dostępny z benzynowym silnikiem o mocy 152 koni mechanicznych. Ciężarówka ta była bardzo popularnym pojazdem rekreacyjnym dla farmerów i ranczerów. Został sprzedany w cenie 29 900 dolarów. Jeśli szukasz wczesnego modelu z niskimi przebiegami, możesz chcieć przyjrzeć się Scoutowi 80. Ta ciężarówka jest wczesnym klasykiem, więc możesz znaleźć doskonałą ofertę za swoje pieniądze.

Pierwsza generacja Scouta została wyprodukowana w 1965 roku, a Scout 800 został wprowadzony w 1966 roku. Znacznik VIN oraz Line Setting Ticket pozwolą Ci dowiedzieć się, w którym roku został wyprodukowany Twój pojazd. Co ciekawe, oryginalny projekt Scouta 80 zawierał niektóre części z modelu 800, takie jak pętla do mocowania składanej przedniej szyby. Nowa generacja Scoutów nie posiadała tej opcji.

Kolor Aspen Green

Scout 800 jest dostępny w kolorze Aspen Green. Oryginalny lakier to Aspen Green. Farba została poprawiona w kilku miejscach, takich jak przedni zderzak i grill. Wnętrze jest reupholstered w pewter. Oryginalne radio jest nadal zainstalowane w desce rozdzielczej. Licznik wskazuje 82 tys. mil. Farba została również przeniesiona na drzwi i panele nadwozia. Góra została wymieniona, a pojazd jest kabrioletem. Tylne drzwi ciężarówki są w stylu clam.

Wygląd zewnętrzny jest pomalowany na kolor Aspen Green. Został odrestaurowany w latach 1995-96 i zawiera przednie błotniki i maskę NOS oraz emblematy NOS. Wyposażony jest w polerowane aluminiowe felgi Eagle. Ciężarówka nosi również re-chromowane osłony zderzaków i felgi Eagle 15×10”. Ciężarówka została podniesiona o 2,5 cala dzięki nowym sprężynom Mr. Scout 2,5″ lift i szeklom Con-Ferr.

Nowy Scout 800 zastąpił Scouta 80 w 1965 roku i był dostępny od 1965 do 1968 roku. Posiadał kubełkowe fotele i ulepszone oprzyrządowanie, w tym nową deskę rozdzielczą. Pierwsze Scouty 800 były wyposażone w oś Dana 27, która była notorycznie łamana. Do 1968 roku wszystkie Scouty miały napęd na 4 koła. Oś Dana 27 nie jest już dostępna w Scoutach. Zainstalowano nową skrzynię biegów Dana 20. Nowe Scouty były również wyposażone w opcjonalne tylne siedzenia.

Silnik 5,3L Vortec V8

Ten klasyczny Scout jest napędzany silnikiem 5,3L Vortec V8 połączonym ze zgrabną automatyczną skrzynią biegów. Silnik ten zapewnia moc 280 KM i moment obrotowy 325 lb-ft. Jego układ napędowy jest sparowany z automatyczną skrzynią biegów, a moc jest rozdzielana na wszystkie cztery koła poprzez skrzynię transferową NP241C. Dodatkowe zdjęcia przedstawiają podwozie, układ napędowy i zawieszenie. W galerii znajduje się również szczegółowa dokumentacja serwisowa.

Silnik 6.0L Vortec V8 umożliwił produkcję ciężarówek o większej mocy i momencie obrotowym. Silnik ten był początkowo dostępny tylko w modelu Silverado/Sierra, ale w roku modelowym 2005 został włączony do wszystkich innych modeli. Silnik Vortec High Output jest obecnie dostępny w całej linii ciężarówek Chevy. Silnik ma numer VIN 98K.

Dach z włókna szklanego ze skośnym tyłem

Scout 800 był następcą International Scout 80, co było dobrym posunięciem pod względem ogólnego wyglądu i komfortu. Scout 800 był dostępny z dwoma różnymi wariantami silnika oraz pakietem Sportop ze skośnym tylnym dachem i zestawem opon zapasowych. Sportowy Scout był również dostępny w wersji szampańskiej. Chociaż jego wygląd zewnętrzny był podobny do Scouta 80, wnętrze było bardziej nowoczesne.

Scout był stosunkowo delikatnym pojazdem, gdy pojawił się po raz pierwszy, zwłaszcza w porównaniu z resztą gamy modelowej Forda. Zmieniło się to, gdy firma zaczęła wprowadzać go na rynek dla kobiet i stworzyła specjalną edycję modelu o nazwie Red Carpet. Jako pakiet opcjonalny dostępna była również Champagne Edition. Jego skośny tył i dach z włókna szklanego znacznie ułatwiały kobietom wchodzenie do pojazdu.

Historia serwisowa

International Harvester Scout 800 z 1968 roku był jednym z pierwszych pojazdów sportowo-użytkowych. Był to popularny samochód, zarówno do użytku miejskiego, jak i wiejskiego, i został zbudowany przez niezależnego producenta samochodów. Jego historia serwisowa pokazuje, że ten pojazd był ogólnie dobrze zachowany i otrzymywał regularne przeglądy. Oto spojrzenie od wewnątrz na tę klasyczną ciężarówkę. Historia serwisowa Scouta 800 pokazuje, że ten samochód ciężarowy był dobrze utrzymany i zadbany. Historia serwisowa dostarcza cennych informacji na temat potrzeb związanych z konserwacją i naprawami samochodu.

Scout 800 został przeprojektowany w 1966 roku i był dostępny w kilku wariantach. Wersje A i B różniły się nieco od oryginalnego projektu, ale zachowały podstawowe cechy. Scout 800 został zastąpiony przez Scout II w 1971 roku. Scout konkurował wówczas z Fordem Bronco i Chevroletem Blazerem, a także Dodge’em Ramchargerem, Plymoutem Traildusterem i Toyotą Land Cruiser FJ40. Sprzedaż Scouta utrzymywała się na solidnym poziomie aż do momentu, gdy został zastąpiony przez Forda Bronco.

Historia serwisowa Scouta to fascynująca lektura. Model ten został unowocześniony przez International-Harvester w latach 60-tych, dodając zwijane okna i więcej funkcji. Scout 800 z 1966 roku miał zmieniony przód, dłuższą listę wyposażenia standardowego i turbodoładowany czterocylindrowy silnik Comanche. Był to również ostatni Scout produkowany przez IH, a Scout prześcignął w sprzedaży wszystkie Jeepy w latach 60.

Scout 800 był następcą Scouta 80 z 1965 roku. Posiadał nowy skośny dach, ulepszone oprzyrządowanie i bardziej luksusowe wnętrze. Był również dostępny w wersji z nadwoziem typu kabriolet. Kolejną opcją Scouta był model Champagne. Oprócz Sportop, Scout 800 oferował skośny tylny dach i zestaw opon zapasowych. Modele te miały wnętrze „Champagne Series”.

Podobne tematy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *