Co powinieneś wiedzieć o Scout 800 SnowRunner SnowTrailer

Co powinieneś wiedzieć o Scout 800 SnowRunner SnowTrailer

Kiedy masz na podwórku zaśnieżone pole, ostatnią rzeczą, jakiej pragniesz, jest ciągnik, który nie wykonuje swojej pracy. Scout 800 firmy International Harvester to świetny wybór, a do tego jest bardziej przystępny cenowo niż większość skuterów śnieżnych. Ale zanim dokonasz zakupu, jest kilka rzeczy, które powinieneś wiedzieć. Oto jak możesz określić, czy ta maszyna jest dla Ciebie odpowiednia. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj ten artykuł.

Nadwozie kampera zamontowane do scouta 80

Kamper Scout był prototypem na rok modelowy 1981. Posiadał nadwozie z włókna szklanego, które zostało specjalnie zaprojektowane do spania czterech osób. Winner Boats, wcześniej znany jako Dickson Boats, miał oddział spin-off o nazwie Fibertron, który był odpowiedzialny za projekt. Scout był następnie wysyłany do fabryki Dicksona w celu konwersji i przeładowywany do dealera. Po przebudowie kamper był dostępny do kupienia za cenę 13 400 dolarów (MSRP).

International Harvester wyprodukował trzy modele Scout 80. Scout 80 Campermobile był pierwszą próbą firmy skierowaną do kobiet. Nadwozie zostało przedłużone do tyłu, a dach znacznie podniesiony. Wydłużono również tylną część nadwozia kampera, a system klapy tylnej/podnośnika zastąpiono dużymi drzwiami wahadłowymi w stylu ambulansu. W zależności od pożądanych cech, nadwozie kampera było dostępne jako pozbawiona skorupy lub jako jednostka „deluxe” z zestawem jadalnym, stojącym kambuzem, ekranowaną toaletą chemiczną i innymi elementami.

Osie Dana 27

Do 1968 roku w Scoutach stosowano osie Dana 27 zarówno w przednich, jak i tylnych kołach. Osie te miały mechanizmy różnicowe przesunięte na stronę pasażera, które były ustawione w stosunku do skrzyni biegów w modelu Dana 18. Późniejsze modele używały innej osi Dana z wyśrodkowanymi dyferencjałami, dopasowanymi do skrzyni transferowej Dana 20. Starsze Scouty mogą nadal mieć osie z dyferencjałami Dana 27, ponieważ mogły być zbudowane pod kątem w okresie przejściowym.

Nowy model Scouta zawierał przedni grill z modelu 80. Grill ten był wykonany z wytrzymałej siatki drucianej i pozłacanego emblematu IH. Wczesne modele Scout 800 snowrunner były wyposażone w słabszą oś Dana 27, która była podatna na złamania. Do końca 1968 roku Scout przestał oferować oś Dana 27, a nowy model 800 posiadał przeprojektowaną wersję z napędem na cztery koła.

Shawnee Scout

Scout to najmniejszy z czterech pojazdów w linii SnowRunner. Scout z łatwością radzi sobie na oblodzonych i zdradliwych drogach, a przy tym ma niewielką pojemność paliwa. Scout charakteryzuje się również doskonałym zużyciem paliwa. Scout może być również sparowany z TUZ 420 Tatarin, pojazdem w stylu pickupa, który ma dużą moc i wytrzymałość. Tatarin wygląda również jak pojazd amfibijny i jest łatwy w obsłudze dla osób, które nie mają dużego doświadczenia ze skuterami śnieżnymi.

Snowrunner Scout 800 ma przyzwoitą moc i może przełączyć się na napęd na wszystkie koła. Może pokonać długą drogę, ale nie jest tak szybki jak TUZ czy Hummer. Jeśli szukasz skutera śnieżnego, który może zrobić długie wycieczki bez złamania, powinieneś szukać gdzie indziej. Scout 800 można również znaleźć za darmo w Black River w stanie Michigan. Ten model jest zaparkowany przed domem z podniesionym zawieszeniem, a można go ulepszyć w Smithville Dam, jeżdżąc wokół kamieniołomu i w pobliżu ścieżki w bagnie. Tablica rejestracyjna Scouta 800 jest wspólna z International Loadstar 1700 i Hummerem H2.

Podobne tematy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *